Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Πρωτότυπα σουπλά για το τραπέζι σας




Επι τη ευκαιρία του γάμου της κόρης μου, σκέφτηκα αυτή την ιδέα , για το τραπέζι της κουζίνας της.
Σουπλά, με τη φωτογραφία των μελλονύμφων.
Πως το έφτιαξα?
Πήρα κάποια φωτογραφία που να μ' αρέσει από τον υπολογιστή, την έφτιαξα στο πρόγραμμα που φτιάχνω τις φωτογραφίες, με τα χρώματα που ταιριάζουν στο σπίτι , την έβαλα στο στικάκι και πήγα, σε μεγάλο βιβλιοπωλείο.
Μου έκαναν  μεγέθυνση Α3, έβγαλα και άλλη μια φωτοτυπία έγχρωμη και τις πλαστικοποίησα!!!!

Στα παιδιά μου άρεσε πολύ αυτή μου η ιδέα.
 Την βρήκαν πρωτότυπη και όμορφη.
Ελπίζω και εσείς !!!!

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα!Να ζήσουν τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ιδέα σου, μ αρέσει.

    Η ώρα η καλή εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάνα μου είναι υπέροχα....και τα σουπλά και τα παιδιά ;-)
    Η ώρα η καλήηηηηηηηηηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...