Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Λεμονάδα σπιτική - 2 συνταγές-





Μου φέρανε πολλά λεμόνια, και είπα να τα κάνω λεμονάδα. Ψάχνοντας λοιπόν για πετυχημένη  συνταγή ρώτησα την καλή μου φίλη Αρετή Βαρδάκα και μου είπε την πρώτη συνταγή. 
' Επειτα θυμήθηκα ότι η γιαγιά του γαμπρού μου , φτιάχνει πολύ ωραία λεμονάδα , μιας και έχει πολλά δέντρα με λεμόνια στο ΄Αργος που μένει. Την είχα δοκιμάσει πέρσι και μου άρεσε πάρα πολύ !!!Την πήρα τηλέφωνο και μου έδωσε την δεύτερη συνταγή. 
Και όπως σας είπα παραπάνω , ειχα πολλά λεμόνια, έφτιαξα και τις δύο.
 Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποια από τις δύο είναι καλύτερη!!!!
Εξαιρετικές και οι δύο !!!!Δοκιμάστε τις !!! Αξίζει τον κόπο.
 Σίγουρα κάποια από τις δυο ή και τις δύο, όπως έκανα εγώ, θα τις κρατήσετε στα αρχεία των συνταγών σας !!!

1η ΣΥΝΤΑΓΗ 

ΥΛΙΚΑ

1 κιλό ζάχαρη
ξύσμα από 2 λεμόνια
2 ποτήρια νερό
4 ποτήρια χυμό λεμόνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε μια μεγάλη κατσαρόλα ρίχνουμε τη ζάχαρη και το νερό. Το ανακατεύουμε.
Ανάβουμε το μάτι της κουζίνας και από την ώρα που θα αρχίσει να βράζει μετράμε 7 λεπτά. 
Κλείνουμε  και το τραβάμε από το ματι της κουζίνας. 
Στοίβουμε τα λεμόνια και τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα με το σιρόπι μας.
Προσθέτουμε και το ξύσμα λεμονιών. 
Ανακατεύουμε , περιμένουμε να κρυώσει τελείως και έπειτα σουρώνουμε σε ψιλό σουρωτήρι και βάζουμε σε καθαρά μπουκάλια και τα φυλάμε στο ψυγείο μας στην συντήρηση ή στην κατάψυξη.
Για να σερβίρουμε , βάζουμε 1 μέρος χυμό λεμονάδας με 3 ή 4 μέρη παγωμένο νερό.
 Το ποσο αραιή θέλουμε την λεμονάδα μας, το κανονίζουμε ανάλογα τα γούστα μας. 
Ανακατεύουμε καλά.



2η ΣΥΝΤΑΓΗ

ΥΛΙΚΑ

΄Οσα ποτήρια χυμό λεμόνι , τόσο νερό και τόση ζάχαρη.
Ξύσμα από 2 λεμόνια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Η εκτέλεση της συνταγής είναι ίδια με την παραπάνω.

TIPS. 
1- Μπορούμε να σερβίρουμε την λεμονάδα μας  με σόδα, αντί νερό. Τότε γίνεται αναψυκτικό με ανθρακικό .
2- . Μπορούμε να προσθέσουμε λίγη Γρεναδίνη -Grenadine-, για να πάρει χρώμα. 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...